۱۳۹۰ آبان ۲۸, شنبه

استعداد....


این حرفی رو که میگن سن و سال توی شعور و فهم آدم زیاد تاثیر نداره رو من خیلی قبول دارم
این چند ساله که با رده سنی نوجوان سرو کار پیدا کردم این موضوع رو خوب برام اثبات کرده
بعضی از دانش آموزهام اینقدر خوب و باهوش هستن که با یه جمله کوچیک من سیل سئوالهایی
رو سرم جاری میکنن که گاهی به ذهن خودم هم نمیرسه!
وقتی باهم حرف میزنیم یا ازشون نظری میخوام گاهی اینقدر ایده های جالبی از ذهن های خلاقشون
تراوش میکنه که خودمم می مونم!
کم کم داشتم از این نسل جدید ناامید میشدم...نسل قبل از ما بهمون میگفتن شما بی هویت شدین حالا ما اینا رو نقد میکنیم!
ولی باور کنید میشه به این نسل جدید هم اعتماد کرد...میشه بهشون امیدوار بود...بله!

۸ نظر:

رضا دریایی گفت...

سلام خورشید خانم البته که باید به نسل نوجوانمون امید بست مگر به جز این است که سرنوشت ایران زمین تا چند سال دیگر بر دوش اینان است.
و امید دیگر به شما معلمان شریف و امین و الهی است که هر چه در چکاچک روزگار به ثمر بنشیند از هنر سرپنجه، و گل کلام شماست.
و بالاتر از همه امید به خدا تا همه ما را رهنمون دارد به دانجا که باید

مهدی سامورایی گفت...

من به همه اعتماد دارم مگر اینکه خلافش رو اثبات کنن!
و عاشق ایده های کودکان و نوجوانانم

Maryam Nia گفت...

كاش برامون بيشتر از اين شاكردهات بنويسي. راستي دلم براي تو تنك شده بانو

دختر حوا گفت...

از آقا رضا و آقا مهدی بابت لطفشون بسیار متشکرم
مرمر جونم منم خیلی دلم برات تنگ شده
حتما بازم بیشتر از این ورورجک ها براتون مینویسم

ani گفت...

من نظر گذاشتم اما نمی دونم دیدیش یا نه ؟

دختر حوا گفت...

آنی جان تنها نظری که بود همین بود

helia گفت...

خانم کاش همه مثل شما فکر میکردن به خدا خسته شدیم از موقعی که 1 ساله مون بود بهمون گفتن بچه الان هم که 14 سالمونه میگن بچه
خدا وکیلی بچه کیه؟چند ساله اس؟

دختر حوا گفت...

الهی قربونت برم هلیا جونم این پست اصلا اختصاصا مخصوص خودت بود به خاطر وبلاگ قشنگت خانم بزرگگگگگگگگگگ